Här kommer första dagarnas bilder.

Här sitter mamma och pappa på planet till Dallas.
Vår första syn av den stors stora staden Dallas, när vi åkte från flygplatsen till hotellet.
"Ställ dig vid bilen så man ser hur stor den är" - Anna "Kul, jag som är så pigg" -Amanda Detta är alltså våran bil och hem de närmsta vekorna ;)
Igår åt vi lunch på en italiensk restaurang vilket var mycket gott. Kul att behöva åka till Dallas för att äta med släkt som bor några minuter ifrån hemma :D
Efter intensiv shopping behövdes det en kafferast som blev på starbucks.
Efter middagen med hela svenska gänget samlat och Nikki, sitter Anna och jag med en gigantisk mojito. Och om någon undrar så är jag (Amanda) trött på även denna bild varav att jag skelar haha.
Nu skall vi åka ut med Nikkis far på en liten utflykt för att visa oss runt i Dallas. Hoppas att alla mår bra där hemma i kylan ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha roliga bilder, jag tycker byggnaderna ser ut som plast hur på andra bilden :)

På starbucks bilden vet man att människorna i bakgrunden tänker: turister suck

2010-05-27 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0