Brrrumm på Peterson automobil museum

Idag besökte vi Peterson automobil museet som ligger i Los Angeles. Där fanns det många fina och häftiga bilar. Bilar från filmer och flera uppbyggda scener med affärer, värkstäder och bensinstationer. Inne i museet satt det även en grupp människor och spelade in ett radioprogram live, vilket var lite coolt!

Efter att vi hade varit där ett tag kom Tom och gänget dit och vi åt lunch tillsammans på Jimmy Rockets. Vi fick jättegoda hamburgare. Helt plötsligt såg Amanda och jag hur det började brinna vid grillen, personalen blev lite stressade när de efter ett par försök inte hade lyckats med att släcka den. Men efter ett tag och en dunk med vatten fick de stopp på den.

Vi åkte därefter åt olika håll, vi åkte tillbaka till Costa Mesa och till Walmart där vi nu åt kvällsmat på McDonalds. Amanda och jag testa de nya spicy McBites som de har och de var inte så tokiga. Vi handlade lite och började åka hemåt. Vi fick dock sitta i kö på vägen i ett bra tag för att det är en GIGANTISK marknad precis vid hotellet och jag tror marknadsplatsen är lika stor som Disney.

Pappa gick ute med Tom och resten av hans familj som nu har anslutit. Amanda och jag stannade kvar på rummet och mös och tittade på film. Det råder för tillfället diskussioner om vad vi ska göra imorgon.
 


//Anna och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0